Let op Harde wind. Fast Ferry 1. Meer info
Let op Defecte bus. Bus 72. Extra reistijd tot 30 min. Meer info
Let op Defecte bus. Bus 183. Extra reistijd tot 30 min. Meer info

Meest bekeken vragen

Hoe vraag ik restitutie aan?

Bent u vergeten uit te checken of is uw transactie mislukt bij de automaat? U kunt online uw geld terugvragen.

Meer

Hoe schaf ik een abonnement aan?

Een abonnement koopt u online via de webshop van Connexxion of via de verkoopautomaten

Een abonnement kan alleen worden...

Meer

Hoe werkt gratis reizen voor 65+?

De gemeente biedt inwoners van Capelle aan den IJssel, Barendrecht en Rotterdam van 65 jaar en ouder gratis een...

Meer

Mag ik mijn fiets meenemen in de...

U mag uw fiets meenemen:

  • op de Fast Ferry
  • in metrolijnen A, B, C, D en E:
    • op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 16.00 uur en...
Meer
RET Servicezuilen

RET Servicezuilen

  • Barendrecht - Middeldijkerplein
  • Barendrecht - Stationsweg
  • Metrostation Alexander
  • Metrostation Beurs
  • Metrostation Kralingse Zoom
  • Metrostation Rodenrijs
  • Metrostation Schiedam Centrum
  • Metrostation Vijfsluizen
  • Metrostation Zuidplein
  • RET Servicewinkel
  • Ridderkerk - Schoutstraat
  • Rotterdam - Herenwaard
  • Rotterdam Centraal - Servicecenter

Gevonden voorwerpen

Wij bezorgen verloren spullen graag bij de eigenaar terug. Alle gevonden voorwerpen bewaren we in onze Servicewinkel. Maar het duurt twee tot drie werkdagen voordat ze daar liggen. Als u iets bent verloren, kunt u dus het beste eventjes wachten.

Bent u iets verloren?

1 Wacht twee tot drie werkdagen.

2 Bel het Klant Contact Center: 0900 - 500 60 10 (gebruikelijke belkosten)

RET Servicewinkel

RET Servicewinkel

Laan op Zuid 2
Rotterdam

Heeft u iets gevonden?

U kunt de gevonden spullen afgeven aan de conducteur in de tram, de buschauffeur of de metrobeheerders in de metrostations. Gevonden voorwerpen kunt u ook zelf afgeven in de RET Servicewinkel of bij een RET Servicepunt.